Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
19 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
EA Sports
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
EA Sports
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
3+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 3+
-
-
8.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 02/04/14
-
PS4 XBOX ONE
Το FIFA 14 μπορεί να έχει κυκλοφορήσει αρκετές ημέρες, ωστόσο βρήκαμε λίγο χρόνο και αποφασίσαμε να σας δείξουμε μια αρμονική στιγμή ανάμεσα στον Παύλο Παπαπαύλου και στον Ηλία Πέππα.




Έπος!!! Πανηγυρισμός Παπαπαύλου όλα τα λεφτά :P
Απογοήτευση...περίμενα ο Ηλίας να κερδίσει τουλάχιστον 5- 0....αντε και το επόμενο NBA 2K14...Καρέτσος εναντίον Παύλου...εκεί δεν τη γλιτώνει τη συντριβή :P
Μα στο επόμενο έχασε 3-0 ο τυχερούλης, αλλά το έκοψε! Αλητεία! Αρκουδέηδες!
Κανένα 3-0, δεν υπάρχει στις κασέτες του Μάκη :P
@Alucard Αφού είχε πάρει UEFA-lona ρε φίλε, τι περίμενες να μη το κόψει; :P
V.for.Veteran πόσο σωστός!
H ισχύς του διευθυντή σύνταξης Ηλία...τουλάχιστον ο Καρέτσος θα πάρει το αίμα σου πίσω καρφώνοντας συνεχώς in his face...
Βάλατε αυτόν τον άσχετο να κάνει review fifa pro;Τον γλεντάει μέχρι και ο Παύλος!!!
Στημένο ήταν Τάσο...πάνω από την οθόνη είχε βάλει ο Παύλος 3 πίτσες και όλο εκεί κοιτούσε ο Ηλίας.
Κορυφαίο lets play.Ηλία είσαι μεγάλος γκρινιάρης! :D
Φοβερό Lets Play ! Η ανωτερότητα του Παύλου είναι κατανοητή πιστεύω !
@nkav64 Τι θες να πεις;Ότι ο Παύλος δεν κοιτούσε και αυτός τις πίτσες;Θα μας τρελάνεις Νικήτα!!!
nkav64 το αίμα μου το πήρα πίσω ήδη, απλά στο επόμενο let's play θα πάρω και δική μου κάμερα μαζί :P
OxidE όταν σου τσιμπάει X ο πιο τακτικός πελάτης δεν γίνεται να μη χάσεις την ψυχραιμία σου!
04:30 Η αποθέωση του fair play και του υγιούς ανταγωνισμού! :D
Το μονο παιχνιδι ειναι το FIFA 14 που εχω παιξει σε PS4 φιλου και μπορω να πω με σιγουρια πως ειναι φανερα ανωτερο απο τις εκδοσεις του PS3/Xbox 360
Respect στο frame του βίντεο που επιλέξατε για preview, με την ευγενή άμιλλα του Πέππα να δίνει ρέστα XD
Κλασικοί Ελληνες παίζουν ποδοσφαιράκι."Κοίτα τον τι κάνει,τι κάνει ρε, τον βλέπεις τι κάνει" δε μπα να τα κάνουμε εμείς η θεία παρέμβαση μας φταίει.Στα του ματς, ανώτερος Ο Παύλος αδικείται από το αποτέλεσμα.Δε μεταδιδω άλλο.
Τάσο ως γνωστόν ο Παύλος έχει ειδικότητα στα σουβλάκια...οι πίτσες δεν τον πολυσυγκινούν...άσε που σύμφωνα με έγκυρες πηγές τις παρέλαβε ο ίδιος από το κατάστημα και χτύπησε 2 πριν πάει για γύρισμα
Epic απλα...αν και νομιζω οτι δεν επαιζε φαγωσιμο απο πισω, αλλα καμια Sirina TV...:)